تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم نوعی تابلو تبلیغاتی است که با استفاده از ورق چلنیوم ساخته می‌شود. مناسب بودن قیمت تابلو چلنیوم، دوام و طول عمر بالا، زیبایی ظاهری از جمله مواردی هستند که این تابلو را به یکی از انواع تابلوهای محبوب تبدیل کرده اند.

نمونه تابلو چلنیوم اجرا شده در نماشهر

قیمت تابلو چلنیوم

قیمت یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید تابلو تبلیغاتی است! بر همین اساس به احتمال زیاد حالا که با تابلو چلنیوم و انواع آشنا شدید بخواهید درباره قیمت این تابلو بیشتر بدانید. اما خب قیمت تابلوهای چلنیوم و به طور کلی تمامی تابلوهای تبلیغاتی و دکوراتیو سفارشی، باتوجه به مواردی مثل نوع تابلو، طرح و مدل آن، ابعاد و اندازه آن، قطر قلم، نحوه نورپردازی انجام شده در تابلو محاسبه خواهد شد.

بنابراین این که من بخواهم مبلغ دقیقی به عنوان قیمت این تابلو به شما بگویم، غیر ممکن است. اما با این حال در جدول زیر حدود قیمت انواع تابلوهای چلنیوم را درج کرده ایم تا شما بتوانید با در نظر داشتن عوامل گفته شده، قیمت نهایی تابلوی دلخواهتان را محاسبه کنید. البته برای محاسبه قیمت می‌توانید باکارشناسان نماشهر نیز ارتباط برقرار نمایید.

نوع تابلو چلنیوم قیمت (ریال)
چلنیوم ساده 7.100.000
چلنیوم پلکسی دوبل 7.500.000
چلنیوم الماسی 7.700.000
چلنیوم الماسی دوبل 8.100.000
چلنیوم طلایی 8.300.000
چلنیوم کریستالی 8.800.000
  • قیمت های فوق تا قطر قلم 12 سانت می باشد.
  • تمامی قیمت ها بدون هزینه نصب می باشد.
  • پلکسی مصرفی در تمامی تابلوهای فوق تایوانی اصل می باشد.
  • پی وی سی استفاده شده با ضخامت 8 میل می باشد.
  • برای روشنایی در تابلوها ، از SMD لنزدار با 2 سال گارانتی استفاده خواهد شد.
  • هزینه ترانس برای هر تابلو با توجه به SMD مصرف شده اعلام می گردد.

قیمت ترانس تابلو چلنیوم

روشنایی تابلو چلنیوم به وسیله ترانس انجام می‌شود و در نتیجه نصب آن بر روی تابلوها و حروف مجهز شده به لامپ SMD، الزامی است. قیمت این وسیله جدای از قیمت تابلو چلنیوم و باتوجه به عواملی مانند قدرت (میزان آمپر خروجی)، برند و … محاسبه می‌شود! به عبارت دیگر با بیشتر شدن تعداد لامپ ها، قدرت دستگاه مورد نیاز نیز افزایش خواهد یافت و این موضوع بالطبع بر روی افزایش قیمت ترانس تاثیر خواهد داشت. پس برای اطلاع از قیمت ترانس تابلو چلنیوم بهتر است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ما در گروه تابلو سازی نماشهر مشتاق کمک به کسب و کارتان در صنایع مختلف هستیم.
با ما در تماس باشید

انواع تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم ساده

حروف چلنیوم دوبل پلکسی

تابلو چلنیوم دوبل

تابلو چلنیوم پانچی

تابلو چلنیوم الماسی

تابلو چلنیوم کریستالی

تابلو چلنیوم گرد

باکس چلنیوم

تابلو چلنیوم طلایی

رنگ طلایی یکی از رنگ های ترند است که نه فقط در صنعت مد و پوشاک، بلکه در تمام صنایع به عنوان بهترین رنگ معرفی می‌شود. محبوبیت بالای این رنگ باعث شده تا تابلوسازان، از ورق های چلنیوم طلایی در ساخت تابلوهای چلنیوم استفاده کنند. تابلوی نهایی ساخته شده از این متریال، تابلو چلنیوم طلایی نام دارد که بدون اغراق می‌توان آن را پرفروش‌ترین تابلو تبلیغاتی مدرن دانست.

این مدل تابلو ظاهری لوکس و فوق العاده زیبا دارد به همین خاطر هم بیشتر سردر مغازه ها یا مکان هایی با دکوراسیون مدرن نصب می‌شود. سالن های زیبایی، بوتیک ها، مزون ها، قنادی ها، کافی شاپ ها و رستوران ها از مشتریان پروپا قرص تابلو و حروف سه بعدی چلنیوم طلایی هستند. فقط کافیست وقتی از کنار این اماکن رد می‌شوید، به تابلوی تبلیغاتی آن ها توجه کنید تا خودتان متوجه این موضوع شوید!

تابلو چلنیوم طلایی جدید

مراحل ساخت تابلو چلنیوم

همکاران من در گروه تابلوسازی نماشهر برای ساخت یک تابلو سه بعدی چلنیوم، مراحل زیر را طی می‌کنند؛

  1. ثبت دقیق اندازه های تابلو
  2. طراحی تابلو با استفاده از نرم افزارهای مربوطه و باتوجه به سلیقه مشتری
  3. پیاده سازی طرح روی پلکسی گلاس و برش آن با کمک دستگاه های مخصوص
  4. برش ورق های چلنیوم و شکل دادن به آن ها
  5. نصب حروف سه بعدی چلنیوم روی زمینه کار
  6. انجام نورپردازی با نصب لامپ های اس ام دی یا ال ای دی در قسمت داخلی حروف
  7. قرار دادن پلکسی گلاس های برش خورده در قسمت رویی کار
  8. نصب تابلو چلنیوم در محل مورد نظر

مزایای تابلو چلنیوم

با پیشرفت تکنولوژی و تولید تجهیزات جدید در صنعت تابلوسازی، امکان بهره‌مندی از متریال های مختلف در ساخت تابلوهای تبلیغاتی برای تابلوسازان فراهم شد. به طوری که در حال حاضر بیش از 10 مدل تابلو تبلیغاتی سه بعدی و معمولی وجود دارد که الحق والانصاف همه آن ها زیبا و جذابند! از همین رو شاید برای شما سوال شده باشد که چرا تابلو چلنیوم انقدر پرطرفدار است؟! این تابلو چه مزیتی نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی دارد؟!

مهمترین مزایای تابلوهای چلنیوم عبارتند از؛

  • تنوع در طراحی و ساخت
  • تنوع در رنگ
  • مقاومت بالا در برابر شرایط جوی مثل باد و باران و نور آفتاب
  • طول عمر بالا به دلیل مقاومت در برابر رطوبت و زنگ زدگی
  • عدم نفوذ گردوغبار به داخل حروف سه بعدی به دلیل مجهز شدن به روکش
  • قابلیت استفاده از لامپ های کم مصرف در نورپردازی آن که باعث صرفه جویی در مصرف برق می‌شود
  • زیبایی ظاهری در روز و شب
  • امکان استفاده و نصب در هر محیطی
SarSabz

کاربرد حروف چلنیوم

همانطور که بالاتر و در مزایای تابلو چلنیوم به این موضوع اشاره کردم، این مدل تابلو تقریبا در هر مکانی قابل نصب است و شما برای معرفی هر کسب و کاری می‌توانید از آن استفاده کنید. اما اگر بخواهم مشتریان اصلی این تابلو را خدمتتان معرفی کنم باید به کسب و کارهایی نظیر سالن های زیبایی زنانه و مردانه، مشاورین املاک، بوتیک ها، فروشگاه های لوازم خانگی و …، قنادی ها، مجموعه های ورزشی، تالارهای عروسی، هتل ها، رستوران ها، ساختمان پزشکان، کلینیک های پزشکی و زیبایی و کافی شاپ ها اشاره کنم.

در ضمن اگر دقت کرده باشید به تازگی روی نمای بیرونی ساختمان ها و مجتمع های مسکونی و یا در قسمت بالای درب ورودی آن ها و یا حتی در لابی مواردی مانند نام ساختمان یا پلاک آن را نصب می‌کنند که این موارد غالبا حروف سه بعدی چلنیوم هستند.

تابلو چلنیوم شرکتی
مشاوره تلفنی