تابلو رستوران و نکاتی که برای انتخاب آن باید رعایت کنید!

تابلو رستوران؛ اولین و مهمترین ابزار تبلیغاتی شما
فهرست مطالب

تابلو، زبان بی زبانی است که هرگز فراموش نمی‌شود.  این جمله کوتاه، اهمیت تابلویی که در ورودی یک رستوران نصب می شود را به خوبی نشان می دهد.  تابلو رستوران، اولین و در بسیاری از موارد، تنها فرصتی است که شما برای جذب مشتریان بالقوه دارید. پس بهتر است با انتخاب یک تابلوی مناسب و چشم‌نواز نهایت استفاده را از این فرصت ببرید! برای شناخت پرطرفدارترین و بهترین تابلوهای رستوران و برای داشتن یک انتخاب خوب نیز فقط کافیست تا انتهای این مقاله همراه نماشهر باشید.

چرا انتخاب تابلوی رستوران اهمیت دارد؟!

شاید شما هم مثل بعضی از رستوران داران، فکر کنید که انتخاب تابلو برای سردرب یا بخش های داخلی رستوران چندان هم مهم نیست و این کیفیت غذاست که باعث جذب مشتری می‌شود، نه تابلو! اما باید بدانید که انتخاب تابلو هم به اندازه کیفیت غذا و مواد اولیه، حائز اهمیت است. چرا؟! چون؛

  • یک تابلوی جذاب، اولین قدم برای جذب مشتریان بالقوه و افرادی است که هنوز غذای رستوران شما را امتحان نکرده اند.
  • تابلوی رستوران، مهمترین عنصر در ایجاد هویت بصری برند شماست و نقش مهمی در شناخته و دیده شدن برندتان دارد.
  • تابلویی که در رستوران نصب می‌کنید، می‌تواند به مشتریانتان بگوید شما چه نوع غذاهایی ارائه می‌کنید و وجه تمایزتان با رقبا چیست.

بهترین تابلو برای سردرب رستوران

انتخاب بهترین تابلو رستوران به عوامل مختلفی مانند سبک رستوران، میزان بودجه‌ای که دارید، نوع پیامی که می‌خواهید منتقل کنید، مکان و لوکیشن و … بستگی دارد. در زیر برخی از محبوب‌ترین تابلوها برای رستوران را معرفی کرده ایم؛

حروف برجسته و تابلو چلنیوم رستوران

تابلوهای چلنیوم که غالبا به شکل حروف برجسته ساخته می‌شوند، جزو مدرن‌ترین تابلوها هستند که برای معرفی و تبلیغ تمامی کسب و کارها از جمله رستوران، بسیار مناسب اند. این مدل تابلو در انواع مختلف چلنیوم ساده، دوبل، کریستالی و … ساخته می‌شود، نورپردازی ویژه و ظاهری جذاب دارد و به همین خاطر هم جزو انتخاب های ایده‌آل برای رستوران هاست.

فرقی ندارد شما مالک یک رستوران سنتی هستید یا مدرن، در هر حالت می‌توانید یکی از انواع تابلوهای چلنیوم را انتخاب کنید. طراحان ما باتوجه به سبک رستوران شما، رنگ و طرح و فونت تابلو را به شکلی خاص طراحی خواهند کرد.

ترکیب تابلو کامپوزیت و حروف برجسته

تابلوهای ساخته شده از ترکیب ورق کامپوزیت آلومینیوم و متریال های دیگر مثل استیل، چلنیوم، پلکسی گلاس و … از دیگر تابلوهای مناسب برای سردرب و محوطه بیرونی رستوران هستند. پس زمینه این مدل تابلو از کامپوزیت ساخته می‌شود و به همین خاطر هم مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل محیطی و ضربه دارد. حروف و نوشته های برجسته روی آن نیز بسته به بودجه و سلیقه شما، با متریال های گوناگون ساخته خواهد شد.

این تابلوی ترکیبی، ظاهری لوکس به رستوران شما می‌بخشد و باتوجه به مقاومت و استحکام بالایی که دارد شما را برای یک عمر از خرید تابلوی جدید بی نیاز می‌کند.

تابلو لاسوگاسی رستوران

تابلو لاسوگاسی از دیگر نمونه های پرطرفدار و محبوب تابلو رستوران به شمار می‌رود که ظاهری متفاوت و بسیار جذاب دارد. این مدل تابلو همانطور که از نامش پیداست، با نصب انواع لامپ های لاسوگاسی بر روی تابلوهای معمولی یا سه بعدی ساخته می‌شود و روشنایی بیشتری نسبت به سایر مدل ها داشته و علی الخصوص در شب جذابیت فوق العاده‌ای دارد.

نمونه تابلو رستوران

نکات مهم در طراحی تابلو رستوران

با رعایت نکات زیر در طراحی تابلو رستوران، شما بهترین و کاربردی‌ترین تابلو را خواهید داشت؛

✅ فونتی که برای تابلوهای رستوران، علی الخصوص تابلوی سردر انتخاب می‌کنید باید خوانا باشد.

✅ طراحی تابلو شما باید با سبک و دکوراسیون داخلی رستوران هماهنگ باشد.

✅ فراموش نکنید که رنگ ها نقش مهمی در جذب مشتریان دارند. از رنگ هایی استفاده کنید که با هویت برند شما سازگار باشند و توجه را به خود جلب کنند.

✅ در تابلوی خود، نام رستوران، نوع غذاها، ساعات کاری و اطلاعات تماس را به طور واضح درج کنید.

✅ نقش نورپردازی را دست کم نگیرید! نورپردازی مناسب می‌تواند زیبایی تابلوی شما را دو چندان کند.

البته طراحان ما در تابلوسازی نماشهر با درنظر داشتن این موارد، تابلوی مورد نیاز شما را طراحی و تولید می‌کنند تا پس از نصب به نتیجه دلخواه برسید. برای انتخاب بهترین نوع تابلو و طراحی آن، می‌توانید از مشاوران حرفه‌ای مجموعه ما کمک بگیرید.

 

مشاوره تلفنی