تابلو چلنیوم دوبل

تابلو چلنیوم دوبل، یکی از انواع تابلوهای چلنیوم است که به دلیل داشتن ظاهری متفاوت و جذاب، طرفداران زیادی در میان صاحبین کسب و کارها دارد. این مدل تابلو همانطور که از نامش پیداست، با بکارگیری ورق های چلنیوم و پلکسی گلاس ساخته می‌شود. روش ساخت آن هم مشابه سایر انواع تابلوهای چلنیوم است منتهی استفاده از دو رنگ متفاوت پلکسی گلاس در قسمت رُخ حروف چلنیوم دوبل سبب شده تا یک حاشیه زیبا در اطراف آن ایجاد شده و ظاهری متفاوت و جذاب‌تر از دیگر مدل ها داشته باشد.

تابلو چلنیوم پلکسی دوبل
طراحی تابلو چلنیوم دوبل

قیمت تابلو چلنیوم دوبل

قطر قلم، ابعاد تابلو، تعداد لامپ های اس ام دی و این که این لامپ ها از کدام نوع هستند و موارد این چنینی از جمله عواملی مهم در محاسبه قیمت تمام انواع تابلوهای چلنیوم از جمله تابلو چلنیوم دوبل به شمار می‌روند. اما در کنار این موارد، یک مورد دیگر نیز وجود دارد که می‌توان گفت در محاسبه قیمت این مدل تابلو دخیل است، آن هم ساده یا الماسی بودن لبه های تابلو است! یعنی مثلا اگر شما تابلو چلنیوم لبه الماسی دوبل بخواهید باید بهای بیشتری بپردازید چون برش لبه های آن زمانبرتر از برش لبه های ساده است.

کاربرد تابلو چلنیوم پلکسی دوبل

این مدل تابلو، کاربردهای مشابهی با تابلو چلنیوم ساده دارد و به دلیل ظاهر ساده و در عین حال جذابش، تقریبا برای تمام محیط ها و انواع کسب و کارها قابل استفاده می‌باشد. شما می‌توانید از خود تابلو چلنیوم دوبل به عنوان تابلو سردر مغازه استفاده کنید و یا حروف یا اشکال سه بعدی چلنیوم دوبل را به عنوان المانی برای تزئین، روی دیوارهای داخلی محل کارتان نصب نمایید.

در حال حاضر بیشترین مشتریان این مدل تابلو چلنیوم، سالن های زیبایی مردانه و زنانه، بوتیک ها، مزون ها، سالن های ورزشی و باشگاه ها، کافی شاپ ها و رستوران ها، فست فودها هستند.

سخن پایانی

در انتهای بحث توصیه ما به شمایی که یک تابلو تبلیغاتی مدرن و زیبا، با ماندگاری و طول عمر بالا می‌خواهید این است که، بدون لحظه‌ای تردید سفارش ساخت تابلو چلنیوم دوبل را در نماشهر ثبت کنید. اما اگر هنوز مردد هستید و فکر می‌کنید این مدل تابلو، چیزی که می‌خواهید نیست می‌توانید برای انتخاب بهترین تابلو، قیمت و تصاویر آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید یا این که با کمک کارشناسان مجموعه ما، یک تصمیم درست بگیرید.

گروه تابلوسازی نماشهر از سال 1392 فعالیت خود را در صنعت تابلوسازی آغاز کرد و با کمک تیم مجرب و متخصصی که داشت توانست در طی چند سال تمامی انواع تابلوهای تبلیغاتی سه بعدی و فلت اعم از تابلو چلنیوم، تابلو کامپوزیت، تابلو پلاستیک، تابلو استیل، تابلو فلزی و 

نماشهر قطب تولید تابلو ایران
حذف واسطه = قیمت بهتر
مشاوره تلفنی